Refund and Returns Policy

This is a sample page.

EXCHANGE

If the dress you ordered is not the size you requested, the dress you requested, or a recommended product defect, we are obliged to deliver the dress you requested free of charge from our company within four or six days.
Please note that we are not responsible for other causes. You will have to spend an exchange fee of Rs. 350 for this process. You can also apply for a transfer within 2 days of receiving the package. The transfer is not valid for two days after receipt of the package. Please note that in case of an exchange, the company will arrange for you to receive your parcel before it reaches us. We kindly request you to write “EXCHANGE” on your transferable parcel and hand it over to the shipping officer.

හුවමාරු කිරීම

ඔබ ඇනවුම් කල ඇඳුම ඔබ ඉල්ලුම්කළ ප්‍රමාණය නොවේනම්, ඔබ ඉල්ලුම් කළ ඇඳුම නොවේනම් හෝ නිර්දේශිත නිෂ්පාදන දෝෂයක් නම් අප ආයතනය වෙතින් නොමිලේම ඔබ ඉල්ලුම් කළ ඇඳුම දින හතරක් හෝ හයක් ඇතුළත ඔබ අතට ප්‍රවාහනය කිරීමට අප බැඳී සිටින්නෙමු.

අනෙකුත් හේතු සඳහා අපි වගකීමක් නොගන්නා බව සලකන්න. මෙම ක්‍රියාවලිය සඳහා හුවමාරු ගාස්තුවක් වන රුපියල් 350 ක මුදලක් වැයකිරීමට ඔබට සිදුවේ. තවද පැකේජය ලැබීමෙන් පසුව දින 2ක් තුල මාරු කිරීමක් සඳහා ඉල්ලුම් කල හැක. පැකේජය ලැබී දින දෙකකට පසුව නැවත මාරු කිරීමකට වලංගු නොවේ . හුවමාරු කිරීමකදී ඔබගේ පාර්සලය අප වෙත ලැබීමට ප්‍රථම ආයතනය විසින් ඔබට පාර්සලය ලැබීමට සලස්වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. ඔබේ තිබෙන්නා වූ මාරුකළ යුතු පාර්සලයේ “EXCHANGE”ලෙස ලියා ප්‍රවාහන කිරීමෙ නිලධාරියා වෙත භාර දෙන මෙන් කරුණාවෙන් ඉල්ලා සිටිමු.

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next, contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at pinkdosesl@gmail.com .

Sale items

Only regular-priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

නැවත මුදල් ලබාදීම

ඔබ ආපසු ලබා දුන් අයිතමය අපට ලැබී ඇති බව ඔබට දැනුම් දීමට අපි ඔබට විද්‍යුත් තැපෑලක් එවන්නෙමු. ඔබගේ මුදල් ආපසු ගෙවීම අනුමත කිරීම හෝ ප්‍රතික්ෂේප කිරීම පිළිබඳවද අපි ඔබට දන්වන්නෙමු.

ඔබ අනුමත කර ඇත්නම්, ඔබේ මුදල් ආපසු ගෙවීම ක්‍රියාවට නංවනු ඇති අතර, නිශ්චිත දින ගණනක් ඇතුළත ඔබේ ක්‍රෙඩිට් කාඩ්පතට හෝ මුල් ගෙවීමේ ක්‍රමයට ස්වයංක්‍රීයව ණයක් යෙදේ.

ප්‍රමාද වූ හෝ නැති වූ ආපසු ගෙවීම්
ඔබට තවමත් මුදල් ආපසු නොලැබුනේ නම්, පළමුව ඔබේ බැංකු ගිණුම නැවත පරීක්ෂා කරන්න.

ඉන්පසු ඔබේ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් සමාගම අමතන්න, ඔබේ මුදල් ආපසු ගෙවීම නිල වශයෙන් පළ කිරීමට යම් කාලයක් ගත විය හැකිය.

ඊළඟට ඔබේ බැංකුව අමතන්න. ආපසු ගෙවීමක් පළ කිරීමට පෙර බොහෝ විට යම් සැකසුම් කාලයක් තිබේ.

ඔබ මේ සියල්ල කර ඇත්නම් සහ ඔබට තවමත් ඔබේ මුදල් ආපසු නොලැබුනේ නම්, කරුණාකර pinkdosesl@gmail.com හිදී අප හා සම්බන්ධ වන්න.

සෙල් භාණ්ඩ විකිනීමෙදී
සාමාන්‍ය මිල කළ අයිතම පමණක් ආපසු ගෙවිය හැකිය.සෙල් භාණ්ඩ සඳහා මුදල් ආපසු ගෙවිය නොහැක.

Delivery returns

To return your product, you should mail your product to PINKDOSE, 10A/1, Meera Road, Issadeen City, Matara.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

ආපසු එවීම

ඔබේ නිෂ්පාදනය ආපසු ලබා දීමට, ඔබ ඔබේ නිෂ්පාදනය තැපැල් කළ යුත්තේ: PINKDOSE. 10A/1,මීරා පාර , ඉසදෙන් නගරය, මාතර .

ඔබේ භාණ්ඩය ආපසු යැවීම සඳහා ඔබේම ප්‍රවාහනය කිරීමේ පිරිවැය ගෙවීමට ඔබ වගකිව යුතුය. ප්‍රවාහනය කිරීමේ පිරිවැය ආපසු ගෙවිය නොහැක. ඔබට ආපසු ගෙවීමක් ලැබෙන්නේ නම්, ආපසු යැවීමේ පිරිවැය ඔබේ මුදල් ආපසු ගෙවීමෙන් අඩු කරනු ලැබේ.

ඔබ ජීවත් වන ස්ථානය අනුව, ඔබේ හුවමාරු භාණ්ඩය ඔබ වෙත ළඟා වීමට ගත වන කාලය වෙනස් විය හැක.

ඔබ වඩා මිල අධික භාණ්ඩ ආපසු ලබා දෙන්නේ නම්, ඔබට Track කළ හැකි ප්‍රවාහන සේවාවක් භාවිතා කිරීම හෝ ප්‍රවාහන රක්ෂණයක් මිලදී ගැනීම සලකා බැලිය හැකිය. ඔබගේ ආපසු ලබා දුන් අයිතමය අපට ලැබෙනු ඇතැයි අපට වගකීමක් ගැනීමට නොහැක .

Need help?

Contact us 041 2233390 for questions related to refunds and returns.

Shopping cart

close